Tema: Re:feisbukas uzsiciklino ant malware
Autorius: svyt
Data: 2016-09-16 18:08:18
Bet tai pas buvusi vilniaus mera pinigu, o ir remeju kiekis akis
 drasko, tik jo reklama matau, tik jo lankstinuku, kalendoriuku po
 kelis kasdien pasto dezej randu., faktiskai tik ji ir jo partija
 matau, ant kiek jis populiarus piniguociam, kad net daros koktu
 ziuret, i visur kisama, nupeneta snipi.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----