Tema: Re: Terminalinis serveris ir AV
Autorius: Night
Data: 2016-09-15 10:19:25
Blogiausia (ar geriausia) kad aš pats čia valdžia :) Klientų vos 13, bet su
ERA patogiau juos prižiūrėti vis tiek. Dėl host'o filosofijos žinau, bet ten
resursų tiek jame, tiek VM per akis ir nepanašu, kad kada nors bus
išnaudoti. Žodžiu bendrus principus supratau - padarysiu, kaip gausis
patogiau :) Nusiunčiau log'us į ESET - gal jie supras, kodėl negaliu
suinstaliuoti.