Tema: Re: Q. Pastoviai apkrautas cpu
Autorius: Paul_
Data: 2016-08-30 14:20:41
Dekui uz pasiulyma, bet "paprastasis" pasirinkimas nesuveike, kai buvo
nupirktas universalus 9.5mm caddy deklas Samsung NP700 nesiojamam
kompui. Fiziskai jis visai gerai tilpo, ale po to prasidejo kaip Kancler
auksciau rase, ivairus neprognozuojami vieno is CPU branduoliu 100%
apkrovimai. Kaip jau dabar tapo aisku, tai butent ir buvo deklo
problema, taciau problema nesisprendzia jungilio perstumimu i kita
padeti, nes paprasciausia jo ten nera. Nenoredamas gaisti daug laiko su
operacijomis pirkimas/montavimas/testavimas, norejau sumazinti rizika ir
nusipirkti is ebay, aliexpress ir t.t Kancler jau ismeginta ir
pasiteisinusi deklo varianta.