Tema: Re: Q. Pastoviai apkrautas cpu
Autorius: Caponi
Data: 2016-08-29 20:21:40
Paprastai galima imt bele koki, svarbu, kad per stori tiktu, šiuolaikiniu NB dažniausiai buna 9.5mm - pasimatuok savo DVD stori (metalinio korpuso)), o kartu ir apžiurek ar nera ten kokiu nestandartiniu elementu ant to DVD korpuso. Keiciant reikia nuo DVD galo nusukt ir prie HDD remelio prisukt metalini "kampuoti", kurio DVD/remelis tvirtinasi prie NB korpuso ir perdet DVD "snukuti"
Aš va šita jau i ne viena NB (HP, Lenovo) sukišes:
http://www.skytech.lt/ibac640-icy-box-adapter-for-hddssd-notebook-extension-dvd-slot-black-p-246660.html

Jei labai nori "for Samsung" - ieškok kokiam eBay, realiai skirtumas tikriausiai bus tik tas, kad komplekte jau bus tavo NB skirtas "snukutis".

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/