Tema: Re: Win10 upgrade ir bakupai
Autorius: MRT
Data: 2016-07-21 21:59:56

> Nu gal ir YR, bet kai dabar aiškus kontekstas, o ne kai tik viešinami
> blogi atvejai. Ateina čainikai, paskaito ir kaip visažiniai kaubojai
> varo forumuose kaip viskas blogai nieko nepabandę :)

Del cainyko, tarkim mano siokie tokie arbatos pakeliai tokie (zr. PDF'a)
Aisku ne viskas 100% islaikyta, t.y. ne viskas is to gerai issisavinta,
bet tarkim vis vien truputi ziniu/patirties turiu ir del jos nesijauciu
visaziniu, nes vis vien kartais uzsiraunu ant greblio ir googlinu kaip
kaubojus.. Exo ukiu pasidomejau - ten rimciau, gal maziau uzsirove, gal
daugiau gilinasi, zodziu jis kaubojus (tik issibandes ir turintis
sekmingos patirties, zodziu lucky bicas), tai jo bei kitu komentarais is
newsu naudojausi, kai galvojau kaip man vienam savus kompus atjot.

Siandien su savu kompu ta pati dariau - gavosi sklandziau..
Rytojui liko iveikti C00000D4 fatal'a dedant admin tools'us..