Tema: Re: Win10 upgrade ir bakupai
Autorius: MRT
Data: 2016-07-21 00:42:44
> Bendradarbiui ant kazkokio HP su c2d po paros HDD lempos mirksinimo
> truko kantrybe. Nete kazkokio forumo threada skaiciau, kazkoks
> amerikonui po triju paru gavosi 100%, buvo ten ir daugiau vargstanciu su
> upgreidu is w7, threado isvada lauk ir pamatysi MS sviesa.

> Man eeepc su n270 pakankamai greitai sintezavosi. Jei dabar daryciau,
> tai padaryciau vbox klona su tuo paciu MB UUID (, galima net su tuo
> paciu HDD SN, nors w?->w10 upgreidui HDD SN px). Tada upgreidas ant
> vboxo iki w10, o tada clean install aukai. Gaila gera mintis sove
> pervelai, neber auku upgreidui i w10.

~18val (nuo kokios ~10val), t.y. per ~8val si karta iveike..
Pasisveikino Win10 ir isvariau namo.. taip kentrybes testas su
Izotopiniais CPU.. Z520 nasumu neprilygsta ko gero tam N270..
Win7HP update servisas irgi visais budais tarmozino procesa.

Del zaidimu su vbox - jei clean install'as - suinstaliuoji
Win10 aukai, sakai neturiu SN/veliau - po to aktyvuoji suvesdamas
originalu Win7/8/8.1 SN'a - niam niam OK pasako..

Darbe gi tie clean install'ai tokiu budu suserti..
8 Win7Ult + 14 Win7Pro + 16 Win8.1Pro..
Atimu kompa su senu OS.. trinu HDD, suvarau
sysprepo klona.. suvedu Win rakta nuo lipduko..

Buvo mintis eee i emp.. o lipduka panaudot adekvatesnio HW W10
aktyvacijai.. tik tiek, kad OEM'as nuo balto laptop'o taip neturetu
keliaut i kita HW.. bet itarimas, kad M$ sakytu px, ok, turekis..
Cia tipo susiaktyvavimo prasme, o ne leidimas ar pan.