Tema: Re: Windows 10 iki liepos 29d.
Autorius: Sniegas
Data: 2016-07-10 12:58:48
Būtų geriau, jei taptum skaitytoju, ne rašytoju.

"svyt"  parašė naujienų news:nlrg6c$ggc$1@trimpas.omnitel.net...

Blyn, norejau trumpai, keliais zodziais.  Dukra vis kartoja rasyk
knygas, jos nuomone talenta turiu... jauciu mano komwntarus
surinkus knyga gautusi, kazkas cia gi skelbesi, kad kolekciomuoja
butent mano komentarus, alioo.!
essai ne tu?

--

bmw e34/ 525d