Tema: Re: Windows 10 iki liepos 29d.
Autorius: svyt
Data: 2016-07-09 14:39:39
Man nelegalu 7 win tipo legalizavoni 10. Svarbiausia vienam kompe
 buvo legalis xp, kitam 7,  gavos atvirksciai, i ta kur buvo xp
 sukisau 7 su legaliu kodu nuo kito kompo ir dabar 10, kitam kur
 buvo 7 uzkniso, xp sudejau. Su kodu nuo to kito kompo :) siaip,
 pereiciau prie to 10, neradau esminiu problemu, kaip su 7, tie
 tai uzknisdavo nestabilumu, greiciu konkreciame kompiuteryje.
gal
 reiktu ir sita kompa prie 10 pereit, visgi turi keleta pliusu 10
 lyginant su xp, matomai atpazysta kad kompas kuklios
 konfiguracijos ir susinstaliuoja suparastinta 10 versija, nes lyg
 nestabdo, nors atminties gal tik 2gb, is kuriu ketvirti vidio
 pasiima. Xp sunkiau sukos, 7- isvis buvo kompas ne isterikams.
 Dabar lyg puse bedos, tiesa, ten tik torentai sukasi.

--

svyt /e39