Tema: Re: HDD safe erase ?
Autorius: Zyza
Data: 2016-06-20 11:43:14
On 2016.06.20 11:03, vytjon wrote:

>   Ufff... Taigi tavęs klausia - koks tikslas taip žaisti, kai galima
> paleisti gamintojo programą su "zero fill"?

Nes visi pasiūlyti metodai kol kas buvo dosiniai (na man norisi su kompu
dirbt, kol fone trinasi hdd). Na yra dar WD siūlomas sprendimas
http://support.wdc.com/KnowledgeBase/answer.aspx?ID=1211, bet optionai
yra identiški Eraser metodams. Konkrečiai British HMG IS5 metodas
(Eraseryje) turėtų būtent nuliais užpildyt HDD, bet po jo visi deleted
failai kaip ant delno (net jei ir neatkuriami).