Tema: Re: HDD safe erase ?
Autorius: Zyza
Data: 2016-06-19 18:59:32
Esmė ta, kad aš tris kartus viską perrašiau su spec softu. Atitrint
niekaip nieko neatitrinsi, bet failų struktūra - kaip ant delno. Niekur
internete nerandu padorios instrukcijos ar / kaip įmanoma padaryti taip,
kad net folderių / failų nesimatytų (neskaitant ekstremalių priemonių,
po kurių hdd galima tiesiog išmesti).