Tema: Re: paaiÅ
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-03-08 13:14:37
aišku kiekvieno laisvė yra interpretuot taip kaip jam atrodo patogiau,
bet "human entity" išvertus iš anglų kalbos tikrai neturi nieko bendro
su įmone. O pardavimas įmonei su sąskaitai reiškia tai, kad įmonės
darbuotojas Jonas gali instaliuot office'ą į desktop'ą, laptop'ą
planšetę ir du telefonus. Darbuotojui Petrui jau reikia pirkt kitą
licenciją.