Tema: Re: paaiškinkit office 365 licencijavimą
Autorius: Exo
Data: 2016-03-08 10:35:52
Office 365 vieną licenciją gali aktyvuoti ant 5 skirtingų įrenginių ir
praktiškai tai tikrai veiks tavo planas.  Bet tai nebus legalu, nes ten
viena licencija skirta vienam žmogui/5 įrenginiams...

Exo

"Trolis"  wrote in message news:nbm21p$p7o$1@trimpas.omnitel.net...

2016-03-08 10:10, Dainiushas rašė:
> tai matyt arba ne taip paklausei atrba nesuprato klausimo :)

jeigu nesuprato, tai ne mano problemos ;)

Paklausiau ar gali 5 skirtingi vartotojai naudoti ant penkių skirtingų
įrenginių. Ar reikia pirkti daugiau licencijų. Pasakė, kad pakaks vienos.
Išvis mergina kalbėjo žargonu (makas, dar kažką), o mikrafo garsas buvo
žiaurus :D Disrespektas microsoft lietuva.

> kokios tai licencijos ir kaip tu jas žadi naudot - ir prasmė to kokia?
Small business Premium.

Prasmė ta, kad dabar dirbu nuotoliniu būdu iš savo asmeninio kompo.
Darbas Kaune, aš Vilniuje.

Man labai praverstų Excel, outlook ir t.t., kad galėčiau pratestuoti ar
vartotojai matys tą patį ir nesusidurs su jokiomis problemomis. Dabar
vartoju Libre office ir thunderbird. Problemų dėl to neturiu, bet
galėčiau priartinti savo experience prie jų experience.

Sakau gal galiu vieną iš 5 Small business premium licencijų naudoti namuose?