Tema: Re: Papuoliau - Ransom: Win32/Tescrypt.H
Autorius: Salas
Data: 2016-03-03 08:37:53
Na man papuole 2 kompai, kurie apsikrete tikrai ne laiskais, bet taip ir
nepavyko issiaiskinti kokiu budu ilindo, nors usb disablintas, visu ju
browsintu puslapiu sarasa turejau, nieko itartino nebrowsino, tik
uzsikretimo momentu matosi kreipiniai jau i hackeriu saitus.
Speju bus sitas varantas:
http://www.lavasoft.com/mylavasoft/company/blog/thousands-of-wordpress-sites-spreading-ransomware