Tema: Re: Papuoliau - Ransom: Win32/Tescrypt.H
Autorius: KEdas
Data: 2016-02-29 13:01:03
2016.02.29 10:03, budulis vulgaris rašė:
> Child mode windowsuose galima nurodyti kokias konkrečiai programas
> paleisti tam useriui galima. Tai manau, kad pasidomėjus giliau, galima
> surasti kaip tas mechanizmas realizuojamas ir jį pritaikyti.

Nepanašu, kad žinai konkrečiai arba būtum kur nors tai išbandęs. Aš
įsivaizduoju kiek vargo būtų aiškinantis su buhalteriais ir direktoriais
dėl tokios politikos įvedimo. Ypač žinant, kad net torentų svarbesniems
veikėjams negalima uždrausti siųstis.
Man atrodo paprasčiau tų kompų rezervines kopijas daryti ir perspėti
vartotojus apie grėsmes.

> Galų gale tikrai nesunkiai galima uždrausti paleisti nesignintus exe.

Čia gal ir variantas, tačiau nesu tikras, kad kokia Rivilė ar Stekas ir
kitos buhalterinės programos yra pasirašyti.