Tema: Re: audio cd burn
Autorius: nesvarbu
Data: 2016-02-19 15:55:28
nu nu...po 20m. nuskaitomas ar ne tavo diskas priklausys ne nuo irasymo
greicio o nuo laikmenos kokybes, kiek atsimenu is DVD-RW tai jei irenginys
tarkim palaiko x32 irasyma maksimum. tai juo geriausia irasinet x16 - x24
greiciu, sitie optimalus greiciai pas skirtingus gamintojus skiriasia...jei
neklystu daugiausia klaidu didejant greiciui veldavo Mitsumio
rewriteriai...o kad tarkim kad vietoje x16 irasinesi x8 greiciu ar x1 tai po
20m. netures jokios reiksmes