Tema: Re: uTorrent dviejuose kompiuteriuose
Autorius: Bronco
Data: 2015-12-28 15:18:24
On 2015-12-28 15:03, Aras wrote:
> O gal prie to paties galėtum surašyti svarbesnius nustatymus, įtakojančius siuntimo/gavimo greičius ir aktyvių torentų kiekį?
> Nes dabar per varinį TEO laidą tai mazochizmas kažkoks gaunasi - daugiau 700 ir 100 kB/s neina arba aš nemoku sukonfigūruoti uTorrento normaliai. Upload/download limitai - unlimited.
> Dėkoju iš anksto.

Tavo aprašomi greičiai yra faktiškai nesusipratimas kažkoks :), bet aš
negaliu burti iš kavos tirščių ir įtarti tavo uTorrent nustatymus.
Faktiškai, tektų net pagalvoti, kaip reikia paderint nustatymus
uTorrent, jog jis siųstų taip lėtai :) Gal ten kažkas super primityvaus?
Pvz. įjungtas siuntimo sheduleris ir nustatyti tokie ribojantys greičiai? :)

O šiaip, aprašyk visą savo tinklo konfigą, t.y. nuo turimo interneto
plano iki naudojamos įrangos tinkle, nes gali būti, jog tau stabdo visai
ne pati uTorent programa. Nes jei stovi koks silpnutis routeriukas, tai
jis gali dusti nuo p2p arba jame gali veikti koks QoS, kuris riboja p2p
greitį. Žodž, variantų daug.