Tema: Re: uTorrent dviejuose kompiuteriuose
Autorius: Aras
Data: 2015-12-28 12:38:31
Jeigu pas mane namie siunčiasi 10 torentų ir dar kokie 30 išsiunčiami, tai atsinešus diską prie kito kompo vėl iš naujo kiekvieną downloadinti, kad atpažintų? Ar tuos parsiųstus jau ir taip atpažins?
O kai vakare vėl parnešiu namo, tai naminis kompas jau susivoks, kas papildomai parsiųsta ir nebereiks kartoti download procedūros?