Tema: Re: Puola ransomware
Autorius: Caponi
Data: 2015-12-25 14:02:29
Pasekmes kaip gero viruso, bet pats mechanizmas - nelabai. Jei nori,
pasinagrinek kad ir KEdo ideta atachmenta pries kelias dienas, jokio
integruoto "sifratorius" ten nera.
Todel AV is principo gali pagaut ta skriptuka, ale AV duombazese turi buti
jis tiksliai aprasytas ir menkiausias pasikeitimas kode reiks, kad jis bus
nepagaunamas. I AV duombazes padaryt "universalu" irasa, kad butu stabdomi
visi sifravimo procesa inicializuojantys veiksmai irgi negalima, nes tai
gali buti daroma tikslingai paties vartotojo.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/