Tema: Re: Puola ransomware
Autorius: Caponi
Data: 2015-12-22 00:41:42
"70005" <70005@usa.net> wrote in message
news:n59m7q$s17$1@trimpas.omnitel.net...
> Antivirusinė? Sako, kad jam įdėjo perinstaliavę, AVS berods. Nors man čia
> žmonės kažkada aiškino, kad Win7 antivirusinė nebūtina, užtenka
> integruotos MSE.

Toks daiktas kaip MSE yra, bet i Win7 ji reikia idiegt paciam (tiksliau prie
optional updeitu yra).
Win8/10 sitas antivirusas jau yra isiutas i OS, pavadinimas pakeistas i
Windows Defender.

Bet kokiu atveju nuo tu sifruotoju antivirusine nelabai turi sansu padet,
nes techniskai tas visas uzsifravimas nera kazkoks blogas dalykas...
Kaip ten bebutu, bet jei galva pas vartotoja nelabai nori dirbt ir siekis
maigyt ant visu is eiles linku bei atachmentu laiskuose yra nenugalimas, tai
as nelabai matau kitu variantu (bent siandienai), kaip begt nuo Windows'u.
Dalinai, aisku, gelbsti tvarkingas backupu darymas, bet tik dalinai...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/