Tema: Re: windows 7 / windows 10
Autorius: monaxas
Data: 2015-12-04 21:41:45
ASUS.
Panašu, kad kažkokio ACPI draiverio trūksta, arba turimas viekia netinkamai, o atsineštas iš 7 yra liuks.
Panašiai ir kolegai ant dienų su HP 5730 switchable grafika.

Šuo loja, o karavanas eina. manau, kad MS sutrumpins 7 palaikymą ir pasiūlys nepatenkintiems eit į 10. Tokia politika, OS tampa paslauga.