Tema: Re: windows 7 / windows 10
Autorius: 4r
Data: 2015-12-03 11:10:44
Na papsakok plačiau kaip nesuknist lygioje vietoje? ne yra dvi galimybės
clean install arba update.
Paspaudus update užsikrove windows 10, viena paskyra veikė gerai, kitoje
paskyroje dingo darbastalio papkės ir failai,
Programos prašėsi naujai registruotis (suvesti produktų kodus)
Beje darant revert taip pat sėkmingai reikėjo programoms suvedinėti
registracijos kodus, nes paprastai windows 10 negrįžta į Win 7 be jokio
pašalinio efekto.

4r

"Exo"  wrote in message news:n3osf0$ske$1@trimpas.omnitel.net...

Ple bet čia turbūt magistrą ar net daktarą reikia turėt, kad sugebėt taip
viską suknist lygioj vietoj :D

Exo

"4r"  wrote in message news:n3oqhf$r9l$1@trimpas.omnitel.net...

Pabandžiau win10 ir padariau vėl revert atgal i windows 7, nes netgi
padarius update nusimušė visos programų registracijos, o outlookas (atsidarė
tuščias be jokių nustatymų)

tai kolkas nusprendžiau kad man pilnai tinka ir windows 7.

4r

"Caponi"  wrote in message news:n3ndjj$fsq$1@trimpas.omnitel.net...

Nu siuo atveju greiciau butu nevaiksciot po pastoliais salmo neuzsidejus :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/