Tema: Re: Kaip įdiegti Windows 10?
Autorius: Night
Data: 2015-09-23 17:01:29
Aisku, kai sekso noresiu - susiinstaliuosiu. Siaip nieko tame kompe nera,
visas gudrumas virtualizuotas, bet kad ir windows mail setupinti su
newsgroupais, pora accountu, zmonos gal 5 pastadezes ir t.t. neturiu noro :)

Beje, ar man vienam cia taip - na microsofto produktai turbut patys
maziausiai intuityvus, ir cia ne vien apie win - pvz. kai reikia surasti kur
pakeisti sali microsoft live accounte tai gali spranda nusisukti, jau
nekalbant apie procedura online pirkimo, kuri suveike tik per PC ir tik per
UK VPN, bet cia seniai buvo. Arba koks onenote - nu zajabys produktas
atrodo, bet turi tokiu uzknisanciu savybiu kad jauciu ieskosiu kitos
platformos uzrasams tokiems kaip loginai, receptai, pirkiniai ir t.t.