Tema: Re: Kaip įdiegti Windows 10?
Autorius: Caponi
Data: 2015-09-23 15:42:42
Jei buvai atnaujines ant aktyvuotu Win7/8 ir sulaukes kol Win10 upgreidinti
aktyvuosis, ant to paties kompo (bent kol nepasikeis motina ir/ar sisteminis
HDD/SSD) gali svariai instaliuot ta pacia Win10 versija kiek nori kartu,
instaliacijos metu 2 kartus busi paprasytas serijinio, abu kartus reikia
spausti "Skip", aktyvacija turi ivykt automatiskai.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/