Tema: Re: Bevielio tinklo maršrutizatorius
Autorius: fenix@h
Data: 2018-01-24 22:54:04
2018.01.22 12:53, Rimas rašė:
> 962 čia hap ac?
>
> O vat pas mane bbž kas atsitinka su tuo hap ac. Sugalvoja veikia ok,
> staiga pyst - ir greitis iki 10Mbps up/down (pas mane planas 100/100).
> Šiandien pvz - 100 down, 0 up.
>
> Perkrauni - viskas ok....
>
> Pradžiai tokios bėdos būdavo tik su mano vietiniu entuziastu kaimo neto
> tiekėju (na bėdos visada pas jį būdavo), bet dabar jau čia mikrotik bėdos?
> Jei jau viskas stebuklingai susitvarko kai perkrauni?? Softas naujausias...

ta routeri meginai kitur? tu gauni kaip interneta? UTP ar optika? jei
UTP - tai gal anam gale problema? jei anam gale susigalvoja, kad dabar
busim 10/10, tai nieko nepadarysi. siaip, tai tokie dalykai sprendziasi
testavimu, o be testavimo savo pusej kabelio perspaust nemeginai?

taip pat keleta mikrotiku pastates - ties darbe, tiek giminej, tiek
namuose viskas ok. tikrai vieni is tu prietaisu kur neskauda galvos