Tema:
Autorius: niekas
Data: 2018-01-10 15:38:58
Na tai jei taip tai imi ką tau pasiūlė <Dovydas> :

https://www.katalita.lt/details/ubiquiti-unifi-ac-lite_indoor_ap_hotspot.html

Jei nori biški pigiau (bet be AC standarto) tai gali mikrotika imt:

https://www.katalita.lt/details/mikrotik-rbcap2nd-routeros-level-4.html

Ir suki klasėj prie lubų.. Pajungi jį nuo turimo swičo ir viskas..

Nors aš tai asmeniškai kiekvienam kompui nutempčiau LAN kabelį ir
užmirščiau WiFi...

P.S. Juozas tau patars mikrotiką :) turbūt...

E.