Tema: Re: Mikrotik 2 atskirti VPN
Autorius: Lapinas
Data: 2017-09-20 11:25:14
Užtai kad reikia izoliuoti tinklus 2 layer.
siemens softas su įranga bendrauja 2 lygmeny. Čia lygiai taip pat kaip aš tą
mikrotiką konfiginu iš kompo 10.10.0.1, kai Mikrotiko visi adresai
192.168.0.0.
Žodžiu, niekaip su GW ir FW negalima, nes jie dirba aukštesniu lygiu.

"Robertas" <zaza@zaza.tw.lt> wrote in message

> Kazkaip cia sudetingai viskas padaryta, jei yra managed switchai ir
> routeris, kam daryti skirtingus potinklius be gw ir deti i kompus po 2
> nic, kai galima normaliai padaryti priejima per gw ir priejima suteikti
> prie tam tinru resursi kitam potinklyje su fw rulsais ?

> tu isitikines, kad 10.10.0.1 yra kompo ip, o ne vpn interfeisas ? Nes jei
> kompas be gw jis niekaip nesugebes tau atsakyti i uzklausa is kito
> potinklio.

Kompo IP 10.10.0.1, VPN interfeisas 192.168.59.7