Tema: Re: Mikrotik 2 atskirti VPN
Autorius: Lapinas
Data: 2017-09-20 06:17:14
Route aprašyti tinkamai. Visa bėda, kad VPN serverių portai gaunasi tam
pačiam broadcast domain ir Siemens softu praleidus skenavimą matosi
įrenginiai, prijungti kitame tinkle.
Ten, kaip suprantu, siunčiamas Discovery paketas, nes rodo visus tinklinius
įrenginius, nepriklausomai nuo jų IP konfigo.

Kažkada ant Mikrotiko esu daręs QoS su paketų žymėjimais, mangle ir eilėmis,
bet blyn, nerandu, kad paketą tiesiog pažymėtų pagal interfeisą.