Tema: Re: Telia IPTV ant mano routerio? - tesinys su Asus
Autorius: MRT
Data: 2017-09-11 17:42:40

> man tik klausimas, ar su gimtu asus firmware iseina uzdet, nes man
> niekur nesigavo butent 1 vlan ir wifi  is viso jokios opcijos neturi.
>
> kitiap sakant, nedave sanso turet interneta ir tv 2in1 - man px, kad
> tektu del to padaryt ne visiskai koshernai

Tai paziurek kaip keiciasi vlan'u konfigas per SSH ir robocfg show:

robocfg vlan 6 ports ‘2 3 4t 5t’ su AC56U taip veikia IPTV (ant 3-4 porto)
ir TEO internetas (ant 1-2). 2 ir 3 yra portai routeryje.
4t tai WAN portas o
5t tai CPU. Kartais būna 8 vietoj 5 tai priklauso nuo routerio.

Kitiems routeriams skaičiai gali skirtis. Prieš keičiant galima pasižiūrėti,
kaip atrodo standartiškai vlan’ai su komanda: robocfg show.

Gal kai is GUI uzdedi VLAN6, jis numusa VLAN1 ar VLAN2 nuo WAN porto ir CPU..
Tipo turetu nekeist nieko, bet gal padaro WAN'a tik ant VLAN6 ir tada neturi intero..

PS. Telia/Gala visiskai ne prie ko turetu but kas neliecia grynai VLAN6 fot IPTV.
PSS. Pakopink kazkokios info, kad nebutu vien tik is prisiminimu, ka ten klikinai pas ta kaimyna.