Tema: Re: Telia IPTV ant mano routerio?
Autorius: MRT
Data: 2017-09-07 19:50:21
> bet kas idomiausia, kad vlan nerandu ir
> http://www.tp-link.com/resources/simulator/Archer_C50_V1/index.htm
>
> US rinkai - yra
> http://www.tp-link.com/resources/simulator/Archer_C50(US)_2.0emulater/index.htm

man keista buvo, kad vlan'ai tapo prieinami buitiniuose routeriuose su
gamykliniais FW.. bet sitas dalykas plinta.. ASUS'a gal net sunku rasti buvo be vlan'u.

IGMP buvo reikalingas del multicast'u
Mano ISP'as jais anksciau leido, paskui multicast'ai tik ant ieinancio,
o juzeriams vidiniam tinkle serdavo unicast'a.. ir baige gliucint jo TV..

> keista, kad vlan neturi netgi toks gan padorus irenginys kaip c5
> http://www.tp-link.com/resources/simulator/C5_v2_simulator/Index.htm

susiveda i manual'o studija :(

> Gal turi pavyzdziu konkretaus routerio, su kuriuo tikrai pavyko uzkurt
> telekomo televizija? As tikrai ant pigiako kuriau ir viskas ten veike.
> d-link kazkoks, bet neturiu galimybiu iki jo prieit

Jei ~50Eur nebaisus pinigai, tai be garantijos, taciau turi veikt ant sito:
http://www.skytech.lt/archer-c1200-tplink-archer-c1200-bevielis-dvieju-dazniu-80211ac-gigabit-marsruti-p-321245.html
Jis visai nieko - gigabitas, ac, usb'as, vlan'ai