Tema: Re: reik sprendimo
Autorius: YZF
Data: 2017-06-13 18:10:26
Pas mane buvo 1:1 situacija (ir comtrendas irgi tas pats :)

vienu zodziu i to comtrendo subine kisi lan kabeli per kuri pajungi
atskira routeri, su atskiru potinkliu (pvz 192.168.5.1) ir tame
routeryje nustatai Wifi su atskiru vardu (pvz KLIENTAMS) ir viskas.

Cia paprasciausiais ir efektyviausias variantas