Tema: Re: reik sprendimo
Autorius: fenix@h
Data: 2017-06-09 14:36:06
2017.06.09 10:09, gopenzo rašė:
> sveiki,
>
> ateina dabar Telia laidas, per kurį atkeliauja internetas. Stovi
> senovinis Comtrend routeris. Man reikia pastatyti Wifi Access Pointą,
> per kurį pasijungę klientai būtų izoliuoti nuo lokalaus tinklo ir turėtų
> tik internetą. Kitaip sakant man reikia vieno izoliuoto UTP porto.
>
> Buvau pastatęs routerį su dviem LAN kortom kompiuterio pavidalo su
> Debianu, bet užkniso pakibinėjimas, nepasikelimas po elektros dingimo ir
> pan. Norisi pastatyti kelias paprastas dežutes ir pamiršti šią vietą.
>
> Kaip tai įgyvendinti?

> [...]

tau reikia lan ar wifi? jei wifi - tai prisidedu prie rekomendacijos,
bet kuris ne pats pigausias tp-link turi (3-5 pigiausias)
o del ethernet porto tai gali but sudetingiau, nes tie pigiaku routeriu
gamintojai apie toki fycera kad paprastai realizuot nepagalvojo.
as deciau mikrotik, jis viska moka.

tiesa, sitas atvejas netinka, jei nesi ciupinejes. pamacius mt
interfeisa shokas garantuotas.