Tema: Re: Kaip uzdrausti vietini tinkla (LAN) per Wifi?
Autorius: YZF
Data: 2017-02-24 21:34:33
Visa taip pajungiau, bet karts nuo karto atsiranda kazkokie keisti
'gliukai', telekominio wifi (darbuotojams) laptopas ima ir pasigauna
antrojo routerio (klientams) DNS ip...visai kitas potinklis ?!

Taip pat ir interneto kartais nera, o kartais yra...kazkur tie Wifi
vistiek susipjauna tarpusavyje...