Tema: Re: Kaip uzdrausti vietini tinkla (LAN) per Wifi?
Autorius: Andr
Data: 2017-02-05 15:46:10
Telekominiam routeri isjunk wifi. Pastatyk papildoma routeri( pajungta
nuo telekominio) su wifi, tik potiklius kitokius parink.
pvz: telekomo dalinami IP: 192.168.1.1-255
Tai kitam routeri uzdek: 192.168.10.1-255

Tada kompai pajungti per laida ir wifi useriai bus skirtinguose
tinkluose. Tuo paciu ir nematys LAN.