Tema: Re: TEO telefonas per optika ir neTEO routeris
Autorius: rycius
Data: 2017-01-12 16:30:46
Pasiziureti teo routeryje kokiam vlan'e yra ip interfeisas per kuri
jungiamasi prie sip proxy, arba paziureti kokie vlan'ai ant
sukonfiguruoti.

Tada mikrotike susikurti vlan'a su ID tokiu paciu kaip teo routeryje, ant
interfeiso kur pajungta uplink'as ir ant interfeiso prie kurio jungsi teo
routeri ji uzdeti kaip tagged.

Kaip tai padaryti ant mikrotik'o neatsakysiu nes as jo nesu naudojas, bet
manau pakankamai nesunku turetu buti.