Tema: Re: TEO telefonas per optika ir neTEO routeris
Autorius: Night
Data: 2017-01-08 21:09:08
....del to, kad, prisijungus prie mano darbnio VPN pradeda darytis
poltergeistai - neatsidaro kai kurie puslapiai, ms excange veikai
skausmingai letai. Ilga laika kaltinau VPN, bet stebuklingai pabandzius
pakeisti routeri i neTEO problemos dingsta. Atkeitus - atsiranda. TEO
skescioja rankomis ir sako, kad viskas veikia tvarkingai, ir kad slieku
ieskoti VPN'e. Lietuvoje dar naudojasi TEO+tas pats VPN keliasdesimt
zmoniu - kai kurie turi panasius simptomus. Pabandysiu ismesti nafig TEO
routeri is grandines ir tikiuosi, problema nesikartos. Tik va telefona
noretusi islaikyti.