Tema: Re: Q: 1G swich 802.az green
Autorius: Caponi
Data: 2016-12-19 21:26:47
Bonka teiravosi apie daiktą, kuris to "žalumo" neturi, o tu primygtinai siūlei turinčius, tai ir atkreipiau dėmesį, kad gal neįsiskaitei į klausimą ir supratai poreikius atvirkščiai. :-)
Ar jo baimės pagrįstos, ar ne, čia jau visiškai kitas klausimas, aš irgi manyčiau, kad jei nesirinkt visokių Tendų, katros yra gaidys nepriklausomai nuo standartų, tai viskas būtų OK, bet kadangi realių privalumų tas 802.az neturi, tai kam perkalbinėt žmogų?

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/