Tema: Re: Q: 1G swich 802.az green
Autorius: Bonka
Data: 2016-12-19 17:06:19
na...
Mikrovisatos statinis IP optika--Linuksinis servas + ups--swicas (beje
pajungtas prie kompo maitblokio-tai suteike jam papildomo
stabilumo)--apie 30 galiniu irenginiu i 6 skirtingas puses (swicas 8
portu). Siaip tai namuose cia, bet vaiku t.y. torentu nera visi ten
rimtiems reikalams, tarp ju vienas po veidaknyge landzioja, kitas
akcijom prekiauja. Venu zodziu didelio greicio nereikia bet stabilumas
butinas. Ne-Rack, ne-valdomi