Tema: Re: laidai ir wifi nesusikalba
Autorius: svk
Data: 2014-04-10 09:36:37
Tačiau HP spausdintuvas nežino nieko apie home / public... tad tai neveikia

"svk"  parašė naujienų news:li5dum$36t$1@trimpas.omnitel.net...

taip ir yra - visi kompai yra home, visuose net workgroupas vienodas.

"Didzkis"  parašė naujienų news:li5bo7$19a$1@trimpas.omnitel.net...

windozėj kai gauna tinklą pasirinkt  Home/Work  o  ne  Public.

turi suveikt.