Tema: Re: laidai ir wifi nesusikalba
Autorius: svk
Data: 2014-04-10 08:32:53
čia tai faktas, tačiau pačio aprašyta problema yra su prisijungimu prie NAS,
kiekvieną kartą perkrovus kompą reikia prisijungti prie NAS iš naujo,
suvesti naudotoją ir psw, nors varnelės, kad "prisiminti" yra irgi uždedamos
kiekvieną kartą (kitaip apskritai nesijungia). Bet čia ne tas atvejis -
printeris aiškiai matomas ir prieinamas tik wifi>>wifi.

"Lavonas"  parašė naujienų news:li5a1m$vtb$1@trimpas.omnitel.net...

Tce yra vimdozes achujenas fytcersas :)
Ash vienintely patikima buda suradau, tai disku mapinimas. Visa kita nera
stabilu, nes vimdoze, tai kaip moteris. Visishkai neprognozuojama shioje
srityje. Viena diena veikia, kita nea.