Tema: Re: Rekomenduokit pls
Autorius: efka
Data: 2014-03-28 14:19:33
La,

deje- paskolinti negaliu nes neturiu "rankose" nei vieno laisvo ir as
turbut nuo Tamstos tolokai reziduoju...

O del patikinimo:

niekada ir nieko nepatikinsiu nes WiFi tai kai motera- niekada negali
but garantuotas :)
O jei rimtai: reljefas/medziai/sienos/medis/betonas/perdangos.. Na
toliau minties netesiu..

Tik galiu pasakyti kad vienas is didesniu LT mastu provaideris tokius AB
stato kaip viesus AP miestuose..

Todel ir del aukscio nepasakysiu: as tai tiesiog prie buvusio antenos
stiebo prisukdavau ar pan.. Reik pasibandyt.
ir taip- i ji ateis LAN kabelis (tce jau su maitinimu per ji) is tavo
routerio.

O del paskolinimu: nu negi neina susitart nei su Frineta ar Katalita ?
Tiesa, ju kontoros Kaune.
Jie vieninteliai tikri atstovai UBNT.. Paprastai visada susitardavau tai
su vienais tai su kitais. Palikdavau uzstata ir jei viskas ok-
paskambindavau ir pasakydavau aciu, mes atsiskaite..