Tema: Re: Rekomenduokit pls
Autorius: efka
Data: 2014-03-21 09:31:24
Labas,

na taip Erdviu antena>tavo routeris>UBNT AP...

P.S. UBNT AP turi du lan portus, tai jei reikes galesi nusivesti dar
LANa iki kito trobesio ar smth is antro porto..

Na bet su wifi buna visaip- tiesiog savo siulyta AP esu pastates
didziulej kaimo turizmo sodyboj- tai visoje teritorijoje normalus wifi,
isskyrus labai nutolusioje pirteleje. Tai ten yra numestas kazkoks
TPlink routeris repeaterio rezimu ir viskas isspresta..