Tema: Re: Kalbant apie tankus ir pingus...
Autorius: S54
Data: 2014-03-04 17:15:59
prie ko cia teo, pinigus moki savo kabelinei, juos ir lauzi.
Seip paskutiniu metu labai dauginasi visokie virusai/trojanai,
siuntinejantys brodkastus, nuo kuriu uzlinksta prastesni routeriukai.
Nebutinai virusai pas tave, gal to tiekejo klientai neizoliuoti ir dusina
vienas kita.
Tokiu atveju trumpam padeda routerio perkrovimas.

"Techno"  wrote in message news:lf02v0$vkl$1@trimpas.omnitel.net...

Tu mano pirmo posto paskutinį sakinį paskaityk, prieš moralus čia
dėstydamas.
Provaideris gali skėstelti rankomis, durt pirštu į Teo, tuo ir pasibaigs, o
aš liksiu kvailio vietoje. Už tai ir įdomu - ar kas nors naudojantys Teo, su
tokiu sutrikimu susiduria ar ne.

"Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message
Nu tai kam tada klausineji cia? Tai gi jau pletku prisiklausei, kad "ir
kitiem buvo".

O jei rimtai, jei nori suzinoti problema, tai neklausinek, o pratestuok ir
issiaiskink pats. Jei issiaiskinsi, kad problema pas tiekeja, tai skambink
jam ir aiskinkis, dar gali paprasyt kokios nuolaidos del situ tau dirbti
trukdziusiu trukinejimu. Nes dabar gaunasi, kad visi kaip debilai sedi ir
mazdaug cia viskas OK, jei pas kitus irgi taip buvo ir nieks niekur
neskambina ir nepranesa, todel tiekejas irgi galvoja, kad viskas OK ir nieko
nedaro.