Tema: Re: Kalbant apie tankus ir pingus...
Autorius: Rrr
Data: 2014-03-02 23:29:16
[19:09] <irc_gyventojas> taigi labas dienas
[19:09] <irc_gyventojas> turiu durna klausima..su teo internetu viskas gerai?
[19:10] <Vilius> viskas gerai
[19:10] <Vilius> vis greitėja ir pinga
[19:15] <pizdec> :)))))
[19:15] <pizdec> blt vilius gavo nuolaida ten kokiu 40litu
[19:15] <pizdec> tai JAU PINGA viskas
[19:15] <pizdec> pas teo
[19:15] <pizdec> ;))))
[19:16] <pizdec> irc_gyventojas, girdejau kad su uzsieniu cia pas kaikuriuos su teo problemos
[19:20] <Vilius> o tai ką nepinga
[19:20] <Vilius> vietoj 50mbps duos 100mbps už tą pačią kainą
[19:21] <Vilius> o kitiems po 20lt/mėn pinga
[19:21] <Vilius> win win
[19:26] <pizdec> is esmes tai pohuj visiskai
[19:46] <SuperKing> su uzsieniu pas TEO bedos visa savaite
[19:46] <SuperKing> tiek namie, tiek darbe

---

Patenkintas? :-)