Tema: Re: Routerio pasirinkimas
Autorius: [mikro]
Data: 2013-07-25 23:13:50
wl500gp ir wl500w ne tik maitblokiai poksi, o ir kondikai juose paciuose,
ten trys ant maitinimo grandines gyvena, ir visi trys nx eina lauk, gal jau
koki as ju 20 maciau. 3 metus atidirba ir visiems tenka persilituot.

"donisg"  wrote in message news:kl3ev5$c6k$1@trimpas.omnitel.net...

Visiskai sutinku, kad pavieniu veikianciu modeliuku turi vos ne visi
gamintojai.
Taciau kai per rankas per ilgus darbo metus praejo ne 100 ir ne 200
enduser'iniu dezuciu matosi tendencijos.
Nebesinori siulyti zmonems tokiu cirku kaip Asus wl-500g (su svylanciais
maitblokiais), Linksys wrt54gl (vos veikianciu gimtuoju firmware),
visokiausios saugumo skyles paliktos default konfiguose (upnp ir panasiai).

Siai dienai (mano nuomone) defacto yra Mikrotik (is bedos UBNT).
Zinoma ir jie nera sventi, bet is blogiausiu verta rinktis geriausius :)

> Gal kas megsta narsyt google ir konfigurint.. man tai tinka ijungei,
> paspaudei on ir uzmirsai.

As tikrai nuosirdziai noreciau, kad taip ir butu. Deja daugeliu atveju tai
baigiasi viesais ssid, wifi be kodavimo, default admin password'ais, admin
consoles priejimu is viso pasaulio ir panasiai...