Tema: Re: Routerio pasirinkimas
Autorius: Edgaras \(edzhy\)
Data: 2013-07-25 19:26:01
pasistačiau 1043nd ir pamiršau, kad turiu routerį. Tai kuris dabar geresnis?

"cooleris"  wrote in message news:kl1i0n$uv0$1@trimpas.omnitel.net...

Naudoju kaip tupa routery
Galvojau apie vpn bet neprireike
Taip kad min kisimasis
Man jis labai aptiko kad jei ka ....
pasts susitvarko
Elektra inetas ar dar kokia velniava
Jo tai neliece visi kiti kimba stringa issidirbineja upsa duok ir t.t.
Sitas dirba kad net pamirsti kad jis yra
O tai sakyciau verta beveik 100lt per metus
Na kad pamirsti kad routeris yra:)