Tema: Re: FortiGate-80C +/-
Autorius: Nerijus
Data: 2012-09-20 11:28:37
On 2012-09-19 11:39, Dainiushas wrote:
> turiu omeny, kad jei nusipirksi, tai jis dar valgyt prašys kasmet. Tai
> gal tas TEO pasiūlymas ne toks ir blogas.
>
> O apie poreikius jau klausiau. Kita vertus, su pigesnėmis alternatyvomis
> neretai komplekte gauni ne visada pageidaujamus šalutinius poveikius...

	Siulyciau pasiaishkinti ka tiksliai TEO duoda uzh ta nuomos mokesti,
kad po to nebutu taip, kad visus antivirusus ir IDS/IPS'us perki pagal
savo norus ir galimybes ish gamintojo.

	N. M.

	P. S. Nes truputi nelogishka jei nera kazkokiu "planu". Tarkime jei man
to daikto reikia kaip VPN'o ir fijervolo, o pashto servas kazkur ant
debesio sedi, tai kam man reikalinga pashto filtravimo paslauga?