Tema: Re: Kaip apsaugot wifi nuo kaimyno ?
Autorius: Veritas
Data: 2012-07-04 23:23:21
Tai gal tas slaptazodis generuojamas pagal ssid ?

"locked"  wrote in message news:jt1uda$c39$1@trimpas.omnitel.net...

klaidinanciai parasiau, na defaultinis ta prasme, kad generuotas pagal tam
tikra kazkoki jau 'defaultiniu' tapusiu algoritma...

kitas tikrai defaultinis dalykas juose tai paliktas backdoorinis admin
useris telekomo adminams kad anie galetu suvaryt naujesni firmware ar dar ka
pakeist nevazinejant