Tema: Re: Kaip apsaugot wifi nuo kaimyno ?
Autorius: Didzkis
Data: 2012-07-02 11:13:42
routeryje wifi pakiši po atskiru VLAN, kad nematytų tavo LAN per WIFI.

ant routerio pakuri VPN servisą (openvpn pvz)
visą kitą srautą kuris ne į vpn sumali su šūdais.
O :80 portą redirect į savo *.html kur įdedi gauruotą fuck'o pic.

paskaitai openvpn manual'ą, susigeneruoji raktus, pasikeiti ten kofiguose keletą eilučių ir ramiai
miegi.

routeryje disablini prisijungimą prie routerio per wifi.

Netgi nuimčiau psw nuo wifi. Akiplėšiška ir įžūlu.
Galima ir į snukį nuo hackerio taip gaut.