Tema: Re: Laiško grąžinimas nesant adresato
Autorius: audrius
Data: 2012-03-29 12:51:04
tai taip, tu teisus, visada, jei turi laiko, gali imti rankytem ir trinti ta spama arba ziureti i spam folderi del false-positive
o siaip tai atsakau uz savo parasytus zodzius: spamassasinas praleis laiska turiniu "labas, as esu audrius, mano http://siuksliutinklapis.com", jei jis nepazeis jo taisykliu, nors ir issiustas 1000000000000 tirazu, jei yra kokis pluginas su duombaze  - tuomet praleis tik tuo atveju, jei yra duombazej sitas laiskas ar pan, bet duombaze neatsinaujina kas 1 minute, Beiso - jei yra istreniruota sistema rankytemis arba/ir siunciamais laiskais, tuo tarpu pattern matchingo sistemos veikia principu, kad kiekvienas laiskas yra skaidomas ir hash'ai siunciami i bendra duombaze (pasauline, imones kokios nors valdomos), kur tiriama ar pvz panasiu hash jau neatejo pvz 10000 per paskutines 10 sekundziu

kaip jau sakiau, rezultato skirtumas - daugiau nei akivaizdus

"Nerijus Kislauskas" <nerijus.kislauskas@ktu.lt> parašė naujienų news:jl107e$ns2$1@trimpas.omnitel.net...