Tema: Re: Laiško grąžinimas nesant adresato
Autorius: audrius
Data: 2012-03-29 09:30:42
tokiu atveju palaikau minti, kad cia nuo spaminimo pagal zodynus
pats kazkiek komerciniais filtrais kai doemjausi, tai is esmes yra tik viena technologija, kuri veikia virs 95% patikimumu, tai butu pattern machingo, kuri yra mokama, nemokamu provaideriu nera, visi tie Beiso ar laisko turinio analizes - shudas, daug false positive -> isvada: mokamu filtru kontoros neturi, todel daro viska primityviu budu

"KEdas" <edas@[non]katalogai.net> parašė naujienų news:jkup7e$rfm$1@trimpas.omnitel.net...